
وظایف دفتر فنی پیش از قرارداد با پیشنهاد قیمت و شرکت در مناقصه شروع و تا بعد از تحویل موقت و قطعی پروژه ادامه می یابد .

تهیه اسناد و فرمها و شرکت در مناقصات ،استعلام ها و مزایدات

تهیه صورت وضعیت کامل
از متره و برآورد تا تهیه صورت جلسات و صورت وضعیت پیمان

تهیه لایحه تاخیرات مالی و فنی پیمان جهت تمدید یا کمیسیون بررسی تاخیرات پیمان

اصلاح صورت وضعیت ها طبق شرایط قراردادی مانند بررسی افزایش کارکرد طبق ماده 29 شرایط عمومی و جدول دو بخشنامه تجمیع شده راه

تهیه و بروز رسانی برنامه زمان بندی پروژه ها و گزارش گیری های مختلف در طول پروژه

تهیه فرم های آنالیز بها و آیتم های قیمت جدید با توجه به نیاز پروژه ها